Прискіпливість

Думаю, усі читали розповідьпро іконку для програм Google у iPhone. Однак, виявляється, Стів Джобс завжди надавав великого значення найменшим деталям своєї системи. Ось історія, що сталась під час роботи над першими Макінтошами ( оригінал):

Кріс Еспіноза (Chris Espinosa) був одним з найперших і наймолодших працівників — він приєднався до компанії коли йому було 14. У 1978 році він лишив Apple, поступивши до коледжу у Берклі, однак продовжував виконувати певні завдання у якості позаштатного робітника. Так, наприклад, він написав довідникові матеріали до Apple II.

Влітку 1981 року Стів Джобс умовив Кріса кинути коледж та повернутися до роботи над Маками у повну силу. Основним аргументом було те, що навчання ще можна буде продовжити коли-небудь потім, а Макінтош треба завершити зараз. Кріс кинув коледж та з серпня 1981 став головним технічним письменником (manager of documentation for the Macintosh).

Нам була вкрай необхідна технічна документація, бо вже через кілька місяців планувалось залучення до роботи сторонніх розробників. Найбільш важливою частиною системи Macintosh була графічна бібліотека QuickDraw, тому Кріс вирішив почати з неї.

Для того, щоб краще зрозуміти роботу графічної системи, Кріс зібрався написати невелику демонстраційну програму. Йому дуже подобалась ідея створення віджетів робочого столу (" desktop ornaments"). Для реалізації цієї ідеї було вирішено написати віджет-калькулятор.

Через якийсь час програму було написано. Кріс був цілком задоволений тим, як вона виглядала, однак останнє слово мав сказати сам Стів Джобс — він слідкував за розвитком естетики системи.

Під час демонстрації ми зібрались навколо і, затамувавши подих, чекали на реакцію Стіва. «Що ж, для початку непогано» — промовив він. «Але в цілому це відстій. Фоновий колір занадто темний, деякі лінії не тієї товщини, кнопки завеликі». Кріс пообіцяв Стіву, що вдосконалюватиме програму, доки її не буде погоджено.

Наступні кілька днів пройшли так: Кріс втілював вимоги Стіва, однак той щоразу прискіпувався до чогось іншого. Програму доводилось переробляти, узгоджувати і знову переробляти.

Нарешті Крісу це набридло. Він вирішив спробувати інший підхід — «нехай Стів сам зробить, що йому треба». Для кожної вимоги щодо інтерфейсу калькулятора було створено відповідну менюшку. Можна було обирати товщину ліній, розмір кнопок, фон та інші речі.

Побачивши нову розробку, Стів одразу ж почав гратися з параметрами. Через десять хвилин він таки скомпонував щось таке, що його влаштувало. Кількома місяцями пізніше ми зробили реальну програму-калькулятор відповідно до цього дизайну. Ця програма пробула стандартним калькулятором для Макінтошу багато років аж до появи OS 9.

© 2009 - 2019, Розробка - соціальна ІТ спільнота.
Контакти: info@rozrobka.com
Правила користування